Lad os hjælpe dig med din ejendom / forening.
Kontakt:
John Lund
Tlf: 66 12 43 44
Du kan få online adgang til din forenings data.
Spørg din administrator om login
Andelsboligforeninger
Andelsboligforeninger har meget bevågenhed for tiden og det er svært at følge med i lovændringer og nye regler.
Foreningens medlemmer og især bestyrelsesmedlemmer risikerer at stå med erstatningsansvar for handlinger, man har udført efter bedste evne. Hvis f.eks. regnskabet er forkert, eller ejendommens værdi har ændret sig i året, risikerer I at sælge en andelsbolig til en ulovlig overpris.
Selvom man kan søge meget støtte hos ABF, så hober der sig ofte mange spørgsmål op.
Hvilke muligheder har vi for omlægning af vores lån; skal vi afdrage på lån eller spare op til vedligeholdelse; har foreningen de rette forsikringer; hvad gør vi, hvis en beboer ikke betaler boligafgiften; hvad vil vi med vores fælles arealer; kan vi selv passe vores grønne områder?
- Domhusgaarden Ejendomsadministration kan hjælpe jer med råd og vejledning om økonomiske, foreningsretlige og praktiske spørgsmål, sådan at I altid har et godt overblik over jeres økonomi og muligheder.
En administrationsaftale med Domhusgaarden Ejendomsadministration betyder, at vi blandt andet laver følgende for jer:
- Opkrævning af boligafgift, fællesudgifter mv.
- Rykkere for manglende betalinger af boligafgift, fællesudgifter mv.
- Betaler regninger og fører bogholderi
- Online adgang til foreningens bogholderi mv
- Lønninger
- Udarbejder regnskaber, andelskroneberegning og budgetter
- Forestår afvikling af generalforsamling, fungerer som dirigent og laver referat
- Udarbejder forbrugsregnskaber
- Vejleder om valg af finansering
- Kontakt til offentlige myndigheder, banker mv.
- Styring af vedligeholdelsesprojekter (nyt tag, renovering af altaner, isolering etc)
- Besvarelse af henvendelser fra ejendomsmægler ved medlemmers salg af lejlighed
- Ekspederer handler
- Administrerer venteliste