Lad os hjælpe dig med din ejendom / forening.
Kontakt:
John Lund
Tlf: 66 12 43 44
Du kan få online adgang til din forenings data.
Spørg din administrator om login
Ejerboligforeninger
Det kan til tider virke uoverskueligt at være bestyrelsesmedlem i en ejerforening, og man kommer ud for at skulle træffe beslutninger, der kan påvirke de øvrige medlemmers økonomi og deres dagligdag.
Det er f.eks. ikke altid let at skulle rykke sin nabo for betaling af fællesudgifter, eller afvise at lade foreningen betale for en reparation, som foreningen ikke er forpligtet til at skulle udføre. Mange medlemmer af en foreningsbestyrelse føler, at de bruger alt for meget tid på at diskutere regler og udføre administrative opgaver.
- Må man ændre fordelingstal?
- Hvor mange skal stemme for at skifte vinduer i ejendommen?
- Hvordan får vi penge til at skifte taget på ejendommen?
- Hvem skal betale for at skifte et utæt vandrør i lejligheden?
- Må man udleje sin lejlighed ?
- etc
- Hvorfor ikke i stedet bruge tiden på at skabe nogle gode og rare rammer for beboerne i ejendommen?
Vi stiller mødelokale til rådighed så I uden ekstraudgifter kan holde jeres generalforsamlinger hos os.
Domhusgaarden Ejendomsadministration bor i samme lokaler som Advokaterne i Domhusgaarden, og har derfor god adgang til let og hurtig juridisk rådgivning for forhold, som vi ikke selv kan afklare for jer, ligesom inkasso let og hurtigt kan igangsættes, hvis der et medlem, der ikke får betalt sine bidrag til foreningen.
En administrationsaftale med Domhusgaarden Ejendomsadministration betyder, at vi blandt andet laver følgende for jer:
- Opkrævning af fællesudgifter mv.
- Rykkere for manglende betalinger af fællesudgifter mv.
- Betaler regninger og fører bogholderi
- Online adgang til foreningens bogholderi mv
- Lønninger
- Udarbejder regnskaber og budgetter
- Forestår afvikling af generalforsamling, fungerer som dirigent og laver referat
- Udarbejder forbrugsregnskaber
- Online adgang til foreningens bogholderi mv
- Vejleder om valg af finansering af byggesager
- Kontakt til offentlige myndigheder, banker mv.
- Styring af vedligeholdelsesprojekter (nyt tag, renovering af altaner, isolering etc)
- Besvarelse af henvendelser fra ejendomsmægler ved medlemmers salg af lejlighed